eerste stagedag! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Yuma en Patrick - WaarBenJij.nu eerste stagedag! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Yuma en Patrick - WaarBenJij.nu

eerste stagedag!

Door: Patrick en Yuma

Blijf op de hoogte en volg Yuma en Patrick

24 Februari 2014 | Nederland, Schijndel

vandaag is onze 1e dag van de lammer stage! we zijn vanmorgen 09:19 vertrokken met de trein en uiteindelijk om half 1 aangekomen. we hebben al van alles bekeken. we hebben een ooi met 2 lammen apart gezet. een rondje gereden in het busje en dorp in geweest. zometeen gaan we nog even de schapen controleren en wat hokken klaarmaken om ooien apart te zetten en dan is het tijd om te slapen.

Groetjes Yuma en Patrick!!

• 24 Februari 2014 - 21:59

Tessa:

Jullie zijn toppers.
    Ik houd jullie goed in de gaten op deze site en natuurlijk ook via fb en whatsapp hihi
    Jullie kunnen t mannen!
    Slaap lekker voor zometeen
    Veel liefs voor jullie
    En een dikke zoen voor Patrick

• 24 Februari 2014 - 22:02

Kjellergy:

Lekker hoor

• 24 Februari 2014 - 22:08

Wilma:

Wat leuk om jullie zo te mogen volgen, ben benieuwd hoe het verder gaat, de foto's zijn al super leuk.
    Gr. Bert en Wilma.

• 25 Februari 2014 - 22:00

Tineke:

Goed om te horen dat jullie het leuk vinden, houd ons maar goed op de hoogte!
    We spreken je nog wel via skype.

Groetjes Mama & Papa & Slash

• 25 Februari 2014 - 22:04

Sharon:

Heel veel plezier samen. Maak er wat van, hihi!
    Liefs, Sharon en Bjorn