En alweer dag 7! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Yuma en Patrick - WaarBenJij.nu En alweer dag 7! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Yuma en Patrick - WaarBenJij.nu

En alweer dag 7!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Yuma en Patrick

02 Maart 2014 | Nederland, Schijndel

Halloooo!!

Vandaag is dag 7 alweer aangebroken. zoals gewoonlijk zijn we weer begonnen in de ochtend met de buitenplaats schoonmaken en hebben de schaapjes gevoerd. we hebben daarna lekker gegeten. Met het oventje dat voor ons is geregeld hebben we een lekker hard bolletje warm gemaakt! nadat we lekker hadden gegeten zijn we wezen kijken naar de carnavals optocht in Schijndel. het was een aardige lange optocht. rond een uur of kwart over 3 waren we weer op de schaapskooi terug. we hebben een aantal lammetjes weer overgezet in kraamhokjes waaronder ook een drieling. we zitten met het aantal op 38 lammetjes. verder hebben we de dag rustig achter de laptop doorgebracht. tussendoor een paar keer gecontroleerd en als het nodig was weer wat overgezet. rond 5 uur is Yuma nog even op bed gaan liggen, want hij was een beetje uitgeput! ik ben nog lekker wezen computeren en heb Yuma om 6 uur wakker gemaakt om te eten! na het avond eten hebben we wat hokken opgestrooit en hebben toen lekker geskyped met de familie! nu is het tijd om weer te gaan slapen. weltrusten allemaal en droom zacht!

Groeten Yuma en Patrick! :D

• 02 Maart 2014 - 21:44

Wilma.:

Welterusten jongelui. Leuk een 3-ling, noem ze maar Leonie Lisette en Elmer.

Gr. Buur.

• 03 Maart 2014 - 18:26

Sharon:

Hallooo allebei!
    Wat een leuke verslagen zeg! Fijn dat jullie het na jullie zin hebben.
    Volgens mij vliegen de dagen daar voorbij. Heel veel plezier en succes nog!

Liefs Sharon en Bjorn